pondělí 10. března 2008

Viktorie

Můj svátek... Oooo ano, můj svátek. Dneska 10. března jsem se probudila a na svůj svátek si ani nevzpomněla. Až v autě mi teta Iva k svátku popřála. Chvíli jsem se zamyslela a pak se rozpomněla... Ooo ano, 10. března - Viktorie. Potom mi přes den přálo dalších spousta hrozně moc lidí a já všem děkuju, nějak jsem ty děkovačky nezvládla, neboť vás bylo vážně moc.

To víte, svátky já nějak moc neuznávám, popřeju a tak, ale... Takových Viktorii je v republice spousta a tak není až tak moc slavit... Žádná výjmečnost nic. Jenže prostě...

Fakt... Víte co je nejlepším dárkem pro mě? Největší vzácností je, když si na vás ty lidi prostě vzpomenou. Vidí v kalendáři to jméno a vzpomenou si na to že vůbec existujete, to se i prostě líbí :) Takže všem hrozně moc děkuju....

A mimochodem, ta růžička se vzpamatovala :P

5 komentářů:

  1. http://www.stream.cz/video/44570-kalendar-misi-a-risi-viktorie :P

    OdpovědětVymazat
  2. Jeste jednou pro dnesek.
    Vse nejlepsi Viki :).

    OdpovědětVymazat
  3. Stejne ti jednou musim koupit sampansky, aby jsi poradne ochutnala ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No jasny, prave proto :D

    OdpovědětVymazat