pondělí 3. března 2008

Vidíme svět růžově

Tak jo, rozhodla jsem se pro nový životní postoj. Odteď budu vše vidět růžově. Dá se říct že se mi všechno daří. Dobře... Nedaří. Rozešli sme se s Matějem, sere mě to, ale co... Pokud se vážně máme rádi tak moc jak vážně máme (to je ta růžová barva), tak se stejně zase dáme dohromady. A pokud ne, tak sme se teda až tak rádi neměli.

Anička mi řekla že si mám po takové době užívat chvilku svobody, ale jde to když je někdo tak hrozně zamilovaný? Mám kolem sebe šíleně moc skvělých lidí a mým dosavadním problémem byla pouhá jedna jediná chyba: já si těch lidí vbec nikdy nevšimla. Vždyť oni jsou tak super...

A jmenovitě? Káťa, Julča, Dáda, Lucka, Bára, Agi, Kubík, Tomášek, Boris... A především? Především Matěj. Moje životní láska :-*

A víte jaké je moje březnové předsevzetí? PEACE and LOVE

6 komentářů:

  1. Proč je to tak... hmm... křečovitý? ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu se říká pokus o zlepšení vlastní nálady. Prý by to jako mělo pomoct XD Tak...

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tááák... *procitnutí* Joo.. ty jo ty seš normálně.. úžasná! Všichni tě milujeme. :-*

    OdpovědětVymazat
  4. wow... ty ses do toho teda dala holka, ale kdo ti to uvěří :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale s tim Matějem to myslim jako vážně Pucí :P

    OdpovědětVymazat
  6. ty mě zase neposloucháš :D
    A mě už sis všimla? ^^
    (už jen tři týdny...:-)

    OdpovědětVymazat