středa 26. března 2008

Tak jo, přišla na mě taková nutkavá potřeba vyjádřit se o zbytečnosti některých předmětů ve škole. Řekněte mi, k čemu je mi takovýhle týden...?

Pondělí
Dvě hodiny laborek - nic moc se tam toho nikdy neděje
Angličtina - nic na ni neděláme (skoro nikdy), nedá se tedy říct že by to byla nějaká výuka
Biologie - jeden z mála předmětů kde se něco děje, tenhle předmět mě ale nijak nebere, takže většinou spím
Dějepis - povídáme si o Starověkém Řecku a nevím čem dalším, tenhle předmět mám ráda
Mluvnice - ehm, opakujeme tam to co devět předešlých let
VÝSLEDEK: 2 potřebné hodiny (Bi, D)
Úterý
Chemie - učíme se, ačkoliv je to divné. Posledních pár hodin však profesorka jen nadává na to, jak moc jsme tupý. Takže dá se říct taky nic.
Matika - počítáme, počítáme... Předmět k něčemu.
Dvě hodiny těláku - No dobře, dejme tomu, že aspoň nějaký ten sport potřebujeme.
Fyzika - kdo zná našeho fyzikáře, ví že fyzika je pouze o spánku, nic se tam neděje
Dvě hodiny hudebky - hudebka mě baví, takže dejme tomu, že beru...
VÝSLEDEK: 2 potřebné hodiny (Ch, M), 2 zajímavé hodiny (Hv)
Středa
Dvě hodiny informatiky - nic nového jsem se tu ještě nenaučila, takže pochybuju že mi to k něčemu bude
Matika - dobře, zase počítáme, počítáme a počítáme. Když ale jdeme na počítače, nevím jak moc se toh naučím, ale beru že je to fajné procvičování
Mluvnice - to samé jako v pondělí - o ničem
Angličtina - koukáme se na film, to je asi jediná hodina angličtiny, která mě něco naučí
Biologie - ehm, už sem se vyjadřovala...
Zeměpis - s tím mám menší problém. Zemák nesnášim, našeho zeměpisáře zbožňuju. Na zemáku se člověk fakt nasměje a i když ani nechce, naučí se...
VÝSLEDEK: 3 potřebné hodiny (M, Bi, Z)
Čtvrtek
Fyzika - ehm, zase spánek, po ránu se to ale hodí
Matika - opakování na písemku, sice člověk umírá, ale jde to
Chemie - jako, po matice a fyzice je to vždycky takový... Tečka za šíleným dnem.
Angličtina - zase nic
Literatura - baví mě, ale většinou si přepisuju sešit na občanku
Občanka - další z mála předmětů co mě baví, bereme ale takový tuposti...
VÝSLEDEK: 4 potřebné hodiny (M, Ch, Lit, Ov)
Pátek
Dějepis - baví mě a tečka
Literatura - buď bývám nasraná z dějáku a nebo se konečně učím
Angličtina - v pátek sme snad ještě nikdy nic nedělali, jedině nějaká lehká konverzace na téma "Nakupování"
Matika - každopáteční písemka, docela pohoda, rychle to ubíhá
Zemák - prostě mě baví
Tělák - jako poslední hodina v týdnu zabiják, ale jsme v hale, takže klídek...
VÝSLEDEK: 4 potřebné hodiny (D, Lit, M, Z)

CELKOVÝ VÝSLEDEK: 15 potřebných hodin z 32 vyučovaných

Když si to tedy tak vezmu, ve škole bych klidně mohla být polovinu danéh času a s mým vzděláním by to ani nepohnulo.

Žádné komentáře:

Okomentovat