čtvrtek 6. března 2008

Hi my love


Ach jo, ta láska... Ta růžová barva... :) Ty jo, řeknu vám... Končim se všema flirtama, asi začnu provozovat pouze vážné vztahy. Protože těch flirtů se z ničeho nic rozjede strašně moc a kdo se v těch klucích pak má vyznat že? A hlavně... Den má pouze 24 hodin a dní v týdnu je 7, týdnů v měsíci je pouze 4-5 a měsíců v roce pouze 12. Na tolik flirtů je tedy strašně málo času.

Z čehož tedy plyne můj závěr... Flirtovat si budu ještě do Silvestra a pak si dám novoroční předsevzetí o nějakém vážném vztahu. Co vy na to?

2 komentáře:

  1. .....................................................................................................................................................................................................tak ty tečky můžes z tý nudy třeba spočítat:-D...ale notak..Viki..ty a vážnej vztah??možná tak s Pepíkem:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já vim, na nijak vážně to u mě není, ale tak XD Já sem svatá a too... Flirt a flirt a flirt, to je moje - uznávám...

    OdpovědětVymazat