sobota 22. března 2008

Hihi

Já to prostě někde zveřejnit musím, aby všichni viděli jaká jsem :)


Nedělní porada 23-09-2007

Máme tě rádi, Clair

Lukas W. Goldhair:
nový profesoři jako každý rok dostávají pocit, že jako nováčci jsou za všechno zdrbáni. Takže se to zkusme podávat nějak mileji a roztromileji (mileji, než například já to obvykle dělám).
Salazar Draken:
"mileji a roztomileji"? pošlete na ně Clair XD
Clair Mack Sollivan:
Salazárku, to měla být jako nějaká narážka, bo co? XD
Salazar Draken:
Clairinko, a to tvoje měl být pokus o milost nebo roztomilost? XD
Clair Mack Sollivan:
O ani jedno, neumím být ani milá ani roztomilá, ale to už ty víš, ne?¨
Michael Y. Lobber:
ale ano, občas se jí to povede. ale to je spíš příležitostný omyl
Clair Mack Sollivan:
Nemám vás ráda, oba...
Michael Y. Lobber:
my tebe ano, clair :P
Teodor W. Kaily:
Clair ty máš někoho ráda?
Clair Mack Sollivan:
Vy mě taky nemáte rádi, to vím už dlouho XD Takže jsme si kvit...
Michael Y. Lobber:
clair, nemáš ani tušení jak moc tě máme rádi. celé dny a noci nemyslíme na nic jiného než na to jak tě máme rááádi XD
Clair Mack Sollivan:
Teodore, mám ráda spoustu lidí, jen je dva nemám ráda, oni mi vyloženě vadí.. A brzy asi vytáhnu nějakou kudlu, kterou mi omylem postrčí Ladynka... Ale to je jedno...
Salazar Draken:
Proč mi teď přijde tahle diskuze tak roztomilá? XD
Michael Y. Lobber:
to jsi slibovala už o dva roky a jednu postavu zpátky ^^
Clair Mack Sollivan:
Dva roky, už tak dlouho? No jej, asi si musím sehnat vlastní nůž... I když na druhé straně, škoda takové práce na tebe :)
Ginny M. Weasley:
clair máš dneska nějakou nemámtěráda náladu.)
Clair Mack Sollivan:
Ginny, já končně sehnala Geishu (ten film) a v půlce rozkoukání porada a ještě na mě mluví ten co ho nemám ráda. No nenaštvalo by tě to?

Žádné komentáře:

Okomentovat