neděle 16. března 2008

Nevěra

Víte co je hrozně pěkný? Jak každej podvádí.... A všichni tvrděj že jsou 100% věrní. Strašně krásný jak se o té nevěře vždycky dozvíte. Klidně až po ukončení vztahu, nebo během dalšího pokusu o vztah. Ale vždycky se prostě dozvíte, že jste byli podvedeni.

A mě to hrozně pobavilo. Asi bych měla bejt za to naštvaná, ale mě to vážně pobavilo. Jak se ta slečna chystala mi to říct v situaci kdy bych prostě musela bejt milá, moje láska se bála že se s ní kůli tomu phádám.

Tak za 1. nejsem blbá a vzhledem k tomu jaká sem vyhlášená drbna, se ke mně takovýhle věci jednou hold dostanou. A za 2. ... vy kluci si fakt myslíte že se kvůli vám budou nějaký holky hádat? Pokud to dělaj, sou s prominutím hloupý. Já bych se kvůli klukovi už nikdy s žádnou holkou nepohádala. Musíme držet při sobě :P

17 komentářů:

  1. Kazdy bere podvod jinak pro jednoho podvod je jen objeti pro druheho francouzak a pro tretiho az sex

    KK

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jako pardón, ale ten kdo bere obětí jako podvádění, je s prominutím velkej vůl a omezenec.

    OdpovědětVymazat
  3. Je vice duvodu tohle byla jen ukazka toho kdo co jak muze brat. Kdyz bych si mela zavzpominat tak jsem nikdy objeti u nikoho nevidela jako podvadeni protoze je to extrem. Jsou i lidi ktery maji jiny meritka pro podvod a taky meritka pro to kdo co a jak to muze prominout a to je dulezity si uvedomit v kazdem vztahu.

    KK

    OdpovědětVymazat
  4. Hele,a co teda je nevěra?Jen aby bylo jasno.

    OdpovědětVymazat
  5. Ha,to mi situaci moc neosvětlilo.Můžem teda vzít jako příklad tebe? Takže opakuju otázku:co je teda nevěra?

    OdpovědětVymazat
  6. Já beru jako nevěru líbání... I když zase... Jak s kym...

    OdpovědětVymazat
  7. Dík za odpověď.
    Jako když budu líbat babičku nebo sestru,tak je jasný,že to nevěra asi nebude :-))
    Ale je to nevěra,když líbá někoho jinýho holka? Nebo kluk? Nebo tady platí rovnoprávnost? I když asi záleží na těch konkrétních lidech, že...

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak řečeno, když se můj kluk bude líbat se svojí kámoškou a bude to třeba v opilosti, rozhodně neudělám scénu, protože sem sama v sobě přesvědčená že je to jenom kámoška. Ale kdybych věděla o tom že byl na rande s nějakou jinou holkou a líbali se, už bych to brala jako podvedení.

    OdpovědětVymazat
  9. já teda ne..a už vůbec bych to nedávala na svůj blog :D

    Už jen dva týdny!!

    OdpovědětVymazat
  10. Asi jsem těžce staromódní,ale jít moje holka na rande s jiným tak se tam ani nemusej líbat a já to teda jako "nevěru" brát budu. Když je to MOJE holka,tak co má sakra kam lozit s nějakým druhým...

    OdpovědětVymazat
  11. Já třeba chodím na rande s jinejma neustále. Nehodlám zanevřít na mužskou populaci jenom kvůli tomu že sem zadaná.

    Andulíno, ještě furt dva týdny? To nepřežiju...

    OdpovědětVymazat
  12. No,když to tomu tvýmu nevadí tak se proti tomu nedá nic namítnout.To co jsem psal je čistě můj pohled na věc a já nečekám,že ho každý musí sdílet.
    Každý podle toho jak mu to vyhovuje,ne? :))

    OdpovědětVymazat
  13. Goldstein: Já tvůj názor třeba sdílím:)

    Rande jako slovo převzaté tuším z francouzštiny je slovo pro sraz, střetnutí, něco na ten smysl. Takže se tak dá nazvat i když spolu dva kamarádi pokecaj na chodbě ve škole ^^
    Ael v tomhle slova smyslu my rande nepoužíváme. Spíše ve smyslu, že je to způsob jak začít vztah, najít člověka se kterým si rozumíme, se kterým je nám době, se kterým máme něco společného a když vše kladně dopadne tak se kterým bychom mohli stavět na nějakém vztahu.
    Pokud jde někdo na rande s člověkem, přitom již má svého partnera (a že takových lidí je) většinou je ve vztahu nespokojen a nechce se vázat k tomu jednomu, chce najít něco kde by byl spokojenější. Mnohdy takto často narazí a po několika zkušenostech konečně i najde člověka, u kterého nebude moci chodit na rande s někým jiným a bude ten člověk s tím druhým šťasten. A hlavně zamilován.

    OdpovědětVymazat
  14. Zamilovaná jsem, ve vztahu spokojená taky, ale prostě... Nechci ve svym věku zanevřít taky na všechny ostatní kluky a hotovo.

    OdpovědětVymazat
  15. Já ten rozbor dělal pro něj, ne pro tebe.. ty si dělej co chceš, když jsi přesvědčená, že je to správně..

    OdpovědětVymazat
  16. rizoto: koho by napadlo,že budeme mít stejný názor...:))
    Ale tvůj rozbor podle mě naprosto sedí.Když jsem spokojenej ve vztahu tak s nikým jiným na rande nejdu (to neznamená,že si s partou lidí nemůžu někam vyrazit,ale my tu mluvíme o rande).
    A z toho důvodu prostě nesnesu,aby moje holka chodila na rande s jinejma. A fakt by mě zajímal týpek, kterýmu to nevadí (i když tím nechci říct,že takoví nejsou).

    OdpovědětVymazat