úterý 4. prosince 2007

Super a už ne tak úplně super XD Nechápu...

Tak jo, měla jsem připravený v hlavě naprostě skvělý a úžasný článeček který bych sem dala, protože se šíleně stydím za to že nic nepíšu a tak... Jenže pak jsem prolezla blogy asi všech mých známých (ne dobře, to bych rozhodně nezvládla, protože v dnešní době má blog vlastně skoro každý a já znám velkou spoustu lidí) a nějak se mi ten článeček vykouřil z hlavy- hrozný.

Tak třeba shrnu co se mi stalo a co sem dělala poslední dobou... V pátek měla ségra 18ctiny, takže jsme trošku v Praze slavili. Byla prdel, Tomáškovi hlody ohledně občanky, Borisovejch asi tak 60 piv a 20 paňáků :D (to pochopí asi jedině zasvěcení)... Pak ten dementní revizor a Julča s Dádulí ve tři ráno v tramvaji když mají spát u Dády? No prostě jsem tak úplně všechno nestíhala. Ale můj součet? Dvě tequilli - na jednu mě na bolavém koleni odprosil Alan (bráškovi přece nemůžu říct ne, ne?) a tu druhou... Ani už nevím jestli mě na ni Matěj prosil, nebo sem si ji dala sama, každopádně byla i druhá XD Připadám si hrozně svatě že jsem měla jenom tohle XD

Každopádně po oslavě jsem prospala dá se říct celý víkend a furt bych klidně ještě spala. Včera jsem jela z nevím jakého důvodu rovnou domů, kde z nevím jakého důvodu nikdo nebyl, takže jsem vlastně domů jela naprosto zbytečně XD Ale tak, alespoň jsem si stihla poklidit pokoj což beru šíleně pozitivně... XD No a dneska klasika, teda na tek úplně klasika, ale naprosto klasicky se mi zavírají oči.

Jsem šťastná že jsem sem napsala něco i když vlastně vůbec nic a jdu spát... Do hajan... A jak mi dneska řekl Fíja že říká Veron - přeju si dobrou noc a krásné sny XD

Žádné komentáře:

Okomentovat