sobota 15. prosince 2007

Fooootky XD



Tak jo, už sem si pár fotek vybrala. Jako abyste třeba věděli s jakýma lidma já se stýkám :)

Tohle jsou kluci z naší třídy na třídním výletě. Foceno na Ještědu. Sice tam toho moc nevidíte, ale mě ta fotka prostě příjde pěkná a když si vezmu že je to foceno mobil, tak se mi zdá že sem šikovná. Oni si prostě vzali dvě lavičky a šli si sednout k výhledu. Magoři...

Další je Marty. Skvělej člověk, mám ho ráda, jen občas... Občas mě prostě dokáže neskutečně moc nasrat. Kdykoliv sem potřebovala, pomohl mi, seznámil mě s plno lidma (to je tak, když někdo zná polovinu Prahy). Vždy si někde sedneme na lavičku a popovídáme si. Strašně miluje, když může někoho zlít vodou z takový tý lahve Rajec. Věčně má v ušíc sluchátka... Poslední dobou se nějak moc nebavíme a to mě docela štve, ale tak co. Buď se to nějak vylepší a nebo můžu s klidem v duši prohlásit, že sme si nikdy neprovedli nic zlýho a že ho prostě mám ráda :)




Tohle sem já s klukama od nás ze třídy - někdy kolem dubna, května. Model Kuba, já, pohodář Tomáš a totální vyhul Matouš :) Sou super a vždycky si s nima užiju hrozně moc srandy. Obzvlášť miluju když mě Kuba nosí na zádech, Tomášovu kedlubnu a naše chození po chodbě "nohu na nohu" a Matoušovi hlody v každé situaci. Tohle je jedna část naší třídy bez který už si to tady ani neumim představit. Tomáš s Matoušem jdou od nás příští rok pryč a zůstane mi jen Kuba. Ale ani to že odejdou snad nebude znamenat že bychom se totálně rozešli. My sme stálá parta a nás už se nikdo nezbaví :) A pokud někdo chce, má hold smůlu.
Další fotka sem já se Sáďou. Někdy loni na Klamovce. Taky fajn kluk. Někdy je teda dost nabubřelej a nepříjemnej, ale když má zrovna veselej den, tak nejvíc pohoda... Má fajné dready, který mám neustále chuť ušmiknout :) A když už sem u toho... Nevíte náhodou, proč všichni zrzci nosí většinou oranžový oblečení? Nepříjde vám to tak trochu ujetý? mě teda občas docela i jo. Třeba takovej Sáďa když do školy příjde v oranžovym tričku, tak svítí na sto mil daleko. Ale tak, nevypadá to špatně že jo... To neříkám, jen že mi to příjde prostě a jednoduše ujetý. Takže právě teď vyhlašuji den "Zrzků bez oranžové". A pokud večer v Praze potkám nějakého zrzka co to bude porušovat, tak se na něj asi budu muset hrozně pohoršeně dívat.
A poslední fotka je David, taky někdy... Ehm... V květnu? Já o něm nějak nemám co říct. Je fajn, je s nim sranda, je i chytrej (což je u nich v ročníku řekla bych docela zázrak), má dobrý názory... Akorát teda jako... Občas fakt nevim co se mu honí hlavou. Štve mě že se teď nějak ani nezdravíme, ale tak co. Život je život... Sem docela zvědavá na to, co z tohohle hooodně pěknýho kluka jednou bude. (Mimochodem, hodlá si jednou vzít nějakou bohatou ženskou, tak kdyby nějaká z takových měla zájem :)).
To je pro dnešní den asi všechno. Záplava pro většinu naprosto cizích kluků, ale tak co :) Příště dám fotky několika holek - pro pány.

2 komentáře: