pátek 28. prosince 2007

100 věcí o mně

Jednou za čas si tenhle dotazníček vždycky aktualizuju.

___Základní Info O Mě___

1. Celé jméno: Viktorie Babejová – Kmecová (dvě příjmení není až tak moc, počkejte až se provdám)
2. Přezdívky: Vikouš, Vikinka, Vikísek, Viki, Kika, Vikúň, , Torka, , Viktorka, Clair (Klér), Kléruš, Klérinka, Mikina, Svetřík, Vikša, Vickee, Viktor, Vik (jako mužsky)...atd… Je jich strašně moc J
3. Narozeniny: 21.dubna
4. Místo narození: Snad jediná porodnice v Banskej Bystrici
5. Znak zvěrokruhu: Býk
6. Pohlaví: Žena
7. Třída: kvarta (devítka)
8. Škola: Gymnázium Nad Kavalírkou – říká se, že je ta škola strašně úchvatná a když si to tak vezmu, záleží na tom?
9. Funkce: Ehm, mno… Zástupkyně ředitele na HO a tam to asi končí
10. Město: vesnice - Kyšice
11. Celé nick jméno: Vážně všechny? Ne, to radši ne….

___Podoba___

12. Barva vlasů: Ten kdo mě zná, moc dobře ví že je to zapeklitá otázka. Momentálně ale hnědá a blonďatý melírky do toho.
13. Délka vlasů: Těsně nad ramena?
14. Barva Očí: Hnědá… Jako 80% švýcarská čokoláda.
15. Hlavní rys: Hlavní rys? Co to je?
16. Výška: 167cm, jsem o tom přesvědčena.
17. Jizvy? Momentálně žádných nevím…
18. Brýle? Kdysi jsem je měla, teď je nemám, ale chci je J
19. Piercing: Kdysi jsem chtěla, teď už mě to ani nějak neláká. Mám jen druhou dírku v uchu.
20. Tetování: Taky jsem chtěla, ale taky už nechci. Možná jen nějakou růžičku někam.
21. Pravák nebo levák: Pravák, ale jsem levá jak poleno.

___Moje „Poprvé“___

22. Můj první nejlepší přítel: Heh, to už je hodně dávno, ani nevím…
23. První cena: Vidím to na něco na táboře, nebo ve škole.
24. První sport kterému jsem se věnovala: Závodně tancování. První a poslední sport…
25. První domácí zvíře: Náš pejsek Max, máme ho furt.
26. První dovolená: V zahraničí to bylo Chorvatsko? Asi… Bylo mi hrozně málo.
27. První koncert: Koncerty nejsou moje parketa. Takže ledajak školní kapely.
28. První láska: Jako opravdová? Myslí se asi typu „Honzíku, mám tě ráda“… Jo, tak přesně do jednoho Honzíka jsem byla zamilovaná ve školce.

___Oblíbené___

29. Film: Do naha!, Marie Antoinetta, Pomáda, Básníci (všechny díly)…
30. TV pořad: Na telku moc nečumim.
31. Barvy: Zelená, červená, oranžová
32. Rapper: Tak vzhledem k tomu že znám snad jedině jeho, tak furt vede Eminem
33. Skupina: 100 zvířat, Morčata na útěku, SOAD, Green Day, Divokej Bill…
34. Písnička: Dear Mr. President (Pink), Happy Together (The Turtles) a je jich ještě víc.
35. Přítel/kyně: Největší zlato je Kačenka a prostě Kačenka a myslím že o nás dvou to všichni vědí J
36. Sladkost: Čokočokočokočokoláda
37. Sport: Fotbal, volejbal, tanec… Nenávidím basket a florbal.
38. Restaurace: Tak oblíbenou nemám, já jím ráda… kdekoliv
39. Oblečení: Džíny a nějaký tričko nebo tílko.
40. Obchod:Ehm, tak to taky asi nemám.
41. Předmět ve škole: Když si to vezmu kolem a kolem, baví mě všechno. Já mám problémy jen s profesory a jejich výukou, ty předměty sami o sobě jsou fajn.
42. Zvíře: Nemám ráda zvířata, ale když už, tak miluju žirafy!
43. Knížka: Asi všechny co se mi líbí… Hodně od Sheldona, potom čtu Pottera, a další různé věci. Prostě co mi příjde pod ruku… Ale ta opravdu nej je Hněv Andělů (Sydney Sheldon) a Malý princ
44. Časopis: Moc je poslední dobou nečtu, ale tak samozřejmě že Bravíčko a Dívka
45. Boty: Moje malé milované Conversky

___Právě teď___

46. Pocit: Nuda? Láska…
47. Potřeba: Jednoho mého milovaného človíčka.
48. Jsem s: -ama (jako sama)
49. Jím: Nejím
50. Piju: Npiju
51. Dělám: Píšu a zpívám si
52. Online? Jako vždycky
53. Poslouchám: Hudbu, že by?
54. Myslím na: toho samého milovaného človíčka, kterého mám potřebu.
55. Chci: být s ním a jenom s ním, tomu se říká závislost.
56. Koukám na: tenhle text
57. Mám na sobě: tričko na spaní a kalhotky. Není to vysoce sexy sdělení?

___Budoucnost___

58. Děti? Chci mít strašně moc dětí. Úplnou spoustu. Strašně moc holčiček a ještě víc kluků. Jen teda sehnat věrného manžela, který by tolik dětí chtěl.
59. Svatba? Bude… nejradši bych ze sebe udělal vdanou paní už teď, ale tak. Snad do těch 18 ještě dokážu počkat. I když mám vážně takové nutkání v 16 otěhotnět, abych se mohla vdát a zároveň stihla tu velkou spoustu dětí.
60. Místo, kde chci žít? Nejlepší by bylo v nějakém krásném velkém, ale útulnm, baráčku někde v Anglii.
61. Auto? Auto můžu mít klidně, ale asi i osobního řidiče, protože žádný blázen by mi u zkoušek řidičák nedal, takže…

___Ten, s kým chci chodit, by měl mít___

62. Barva vlasů: Když si to tak vezmu, tak jakou chce, ale tak… Mám slabost pro bruneťáky.
63. Délka vlasů: Krátký, dlouhý, polodlouhý… Není to jedno?
64. Barva očí: Hlavně ať jsou pěkné J Myslím ty oči. Ale tak zase všichni víme že ujíždím na hnědých a zelených. Jenže na druhé straně všichni dobře víme, že pouze málo mých „objevů“ mělo hnědé vlasy a hnědé oči.
65. Výška: Ehm, vyšší než já, ale nad 210cm asi nejdu.
66. Roztomilý nebo sexy? Roztomile sexy… Ne, všichni víme že na roztomilosti přímo ujíždím. Co je roztomilý, to je hezký a co je hezký, to je moje.
67. Líbat nebo dívat? No, tak nějak přiměřeně oboje.
68. Objímat nebo líbat? Líbat a při tom objímat…
69. Oblečení: Tak, nemusím velké hiphopery, ale i ty přežiju. Každopádně miluju když to tomu klukovi prostě sedne a sluší.
70. Hravý nebo vážný? Já jsem hravá, nesnesla by kdyby můj kluk byl nějak extrémně vážný.
71. Romantický nebo přirozený? Romantiku miluju, ale proč by někdo nemohl být přirozeně romantický?
72. Tlustý nebo hubený? Nemusel by vážit ani 150kg ani 40kg, prostě tak nějak akorát.
73. Něžný nebo vášnivý? Podle toho kdy, kde…
74. Přelétavý nebo snadno se vázající? Já jsem přelétavá a zároveň se snadno vázající, to není žádná novinka. Můj naprostý ideál by mě měl hlavně v tomhle zklidnit a pak už je mi jedno jaký bude on.
75. Zábavný nebo nudný? Kdo by chtěl někoho nudného?
76. „Dělač problémů“ nebo „Pan Tichý?“ Dělač problémů, ať si k sobě sedneme… I když na druhé straně, možná lepší Pan Tichý, někdo v páru klidný být musí.

___Už jsem někdy?___
77. Políbila cizího člověka: Jako že bych jen tak šla a začla se líbat s neznámým hošanem na Václaváku? Ne, to nedělám. Ale cizího člověka, jako že jsem věděla akorát jeho jméno a nic víc, to jo.
78. Pila alkohol: Kdo nepil?
79. Kouřila: A kdo někdy nekouřil?
80. Utekla z domu: No, pokud vím, neutekla. Ale uvažovala jsem o tom hrozně moc krát.
81. Něco si zlomila: Ehm, já jsem hypochondr J
82. Měla sex: Tak trošku moje věc, ne? Ale tak… Myslím že většina alespoň tuší pravdu. I když jsou lidé, kteří by řekli opak.
83. Zlomila někomu srdce: Jo, myslím že spoustě lidem, stejně jako spousta lidí mě.
84. Pohádala se s někým: Hrozně mockrát. Hádky mám ráda, nabíjí mě.
85. Plakala když někdo umřel: Nepamatuju si na to, že bych někdy nějakou smrt vnímala.
86. Plakala ve škole: No, párkrát už se to stalo.
87. Někoho zabila: Co myslíte? Jasný že ne.
88. Zamilovala se: Zamilovaná jsem třeba právě teď.

___Věřím v___

89. Bůh: Ne a ani mě to nějak neláká.
90. Zázraky: Občas, podle situace.
91. Láska na první pohled: Já se většinou zamiluju na první pohled.
92. Duchové: Ani moc ne, proč by tu zůstávali?
93. Mimozemšťani: 100%, já jsem jedna z nich.
94. Druhé já: Podle mého něco takového je. Já mám svých druhých já spousty.
95. Nebe: Podle toho v jakém slova smyslu.
96. Peklo: Jsem pekelný obyvatel.
97. Andělové: Nevim, nevim… Ale jo, asi jo… ale spíš takoví ti… No prostě ne svatozář a tak, ale spíš andílek s ďáblem v těle.
98. Polibek na prvním rande:Většinou se mi to jinak ani nestává.
99. Horoskopy: Ne že bych jim úplně věřila. Spíš se jim ráda zasměju a tak.

___Pravdivá odpověď___

100.Je tu někdo, koho bych chtěla, ale vím, že ho mít nemůžu?
Jo, jeden takový by se tu našel L

3 komentáře:

  1. 1. Celé jméno: ...dvě příjmení není až tak moc, počkejte až se provdám... - plánuješ si přidat manželovo jméno? a na začátek nebo na konec? :)
    8. Škola: ...a když si to tak vezmu, záleží na tom?... - máš pravdu vůbec nezáleží
    12. Barva vlasů: Ten kdo mě zná, moc dobře ví že je to zapeklitá otázka... - máš psát přírodní :)
    15. Hlavní rys: Hlavní rys? Co to je? - to je takové zvířátko ^^
    17. Jizvy? Momentálně žádných nevím… - prd emo :(
    33. Skupina - Ty ty Morčata vážně posloucháš? jako je to k zasmání, ale cíleně bych to jen tak poslouchat nemohl :P
    49.-50. Nejím, Nepiju - bacha na to, anorexie je svinstvo ;)
    57. Mám na sobě: tričko na spaní a kalhotky. Není to vysoce sexy sdělení? - no to teda, že váháš XD
    58. Děti? ...nutkání v 16 otěhotnět... - fajn, v šestnácti se ti zkomplikuje porod něco ti fiknou a máš po dětech :/
    62-76. O tobě by teda jen blázen řekl, že jsi vybíravá XD Zase neumět se rozhodnout je taky problém :)
    79. Kouřila: A kdo někdy nekouřil? - JÁ... a našlo by se víc
    82. Měla sex: Tak trošku moje věc, ne? ... - celý tendle dotazník je tak trochu tvoje věc, proč zrovna na todle neodpovídat? :)
    87. Někoho zabila: ...Jasný že ne. - A todle osobní není? XD

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, chtěla jsem ti i poodepisovat, ale musela bych furt přejíždět nahoru a dolu, nahoru a dolu a to by bylo hrozně složitý na můj momentální stav

    OdpovědětVymazat