pondělí 10. prosince 2007

Tak nějak lidské bytosti (ehm, ženy?)

Ani nevím co chi psát, jen prostě takové to volné psaní co se pak hrozně blbě čte, ale píše se přímo skvěle. Včera mě Arwen osočila, zase nevím z čeho... Jsem kráva, fajn. Dneska jsem si pustila karaoke co mám z Braconu od Ginny a začla mi hrát písnička Šaman od Kabátů. Jak na potvoru jsem si zrovna v tu chvíli četla článek od Timí o Filipovi. S Filipem jsem si v tu chvíli zrovna psala a Dáda tam psala i o Arwen - přesně té samé o které jsem před tím přemýšlela. Mimochodem spojitost mezi Timí a Šamanem? Právě na Braconu nám to naprosto úžasně zazpívala... Fakt ty jo, nevim... Mám z toho všeho takovej nějakej divnej pocit.

Do toho jsem zašla na blog k Steeli a tam si četla a četla a četla... Řeknu vám... Tu holku vůbec ale vůbec neznám. Viděla jsem ji dvakrát v životě, na těch dvou srazech s ní chvilku mluvila. Ale že bych ji znala? Ani minimálně. Ale ta holka se mi hrozně líbí. Nevím, prostě i mezi bandou pošuků z HO (pardon, ale jak jinak byste nás nazvali?) si dokáže udržet to svoje a furt a furt. Mě se prostě líbí.

Zase mě ti lidé z HO nějak vzali.. Šílený...

4 komentáře: