sobota 15. prosince 2007

Nemůžu si pomoct

Já si slíbila že sem nebudu dávat žádné fotky a tak, ale život je změna. U kámošky na blogu jsem našla fotku jednoho kluka od nás ze školy a prostě si nemůžu pomoct.



To je David kdybyste nevěděli (což pochybuju že kdokoliv věděl). On mě hrozně sere kdybyste náhodou taky nevěděli. Já si na něj sehnala číslo, já se ztranila abych ho měla. Dám to číslo kámošce a ona s nim pak začne chodit.... Rozejdou se a já doufám že teda jako konečně něco... Ne, on začne chodit s druhou mojí kámoškou. Fakt na pytel. Ale tak, on jednou zmoudří a i mě přestane přehlížet :P


Ne, dělám si srandu. On je to prostě takový zlatíčko. Je s nim prdel a je to ta největší školní drbna spolu s jeho kamarádem Šimonem. Bez nich bych věděla možná tak polovinu všech informací co o naší škole a lidech na tý škole vim. Sice by to bylo furt dost, protože já mám svoje mafiánský kontakty všude, ale nevěděla bych všechno jako teď.

A když už jsem u toho, tak mi přišlo vhodné dát sem i svůj nádherný obrázek. Sme měli zeměpis s jednim hudebkářem, který nám pusil film, sednul si do zadu a spal. Tak jsem si udělala účes ála naše bývalá češtinářka a holky mi přidělaly fousky. A vznikla z toho krásná čičinka. Když sem pak šla takhle po chodbě všichni na mě koukali jako kdybych snad byla nějaká divná. Ale tak co, ať si koukaj, já svoji identitu neskrývám.

A mě to nějak začalo bavit, takže jdu asi najít ještě nějaké fotky a hodit to sem :) Ale to až někdy jindy...


Žádné komentáře:

Okomentovat