sobota 27. října 2007

Jak mi říkají?

Občas se docela podivuju, kolika osloveními, jmény či přezdívkami jde mluvit na jednoho jediného člověka. Abych tak shrnula co si pamatuju jak mi kdy kdo řekl..

Viki, Kika, Vikúň, Vikouš, Tork, Vikinka, Viktorka, Clair (Klér), Kléruš, Klérinka, Mikina, Svetřík, Vikša, Vickee... A bla, bla, bla... A to sem napsala jenom ty co mi šli vážně na mozek...

K čemu je takovejch hrozně moc jmen a přezdívek? K čemu? Nestačí každýmu říkat jedním jménem? Proč to musí být tak složité...? Já nevím jo, ale jsou prostě lidi který nemaj paměť na jména (ehm, ehm - tím mám na mysli samozřejmě sebe) a ještě když každýho pojmenujete deseti jmény, pokaždé o něm mluvíte tím druhým než tím před tím a já si to pak mám pamatovat...? No to teda ne, s tim se rozlučte...

Od teď si budu pamatovat maximálně dvě jména (přezdívky) jednoho člověk, víc ne... Smůla :P

1 komentář: