středa 24. října 2007

Umřu, vážně umřu

Víte jak nerada sem já nemocná? Nemám co dělat, prostě se nudim. Dneska sem dopsala výklady (nebo alespoň ty co jsem nutně dopsat potřebovala), potom jsem pročetla celou debatku, zkompletovala část seznamu kouzel, zkoukla od začátku do konce školní stránky, prošla strašně moc hafex blogů (ať už dobrejch a nebo šíleně špatnejch). Udělala jsem vážně všechno.

Už i plánuju svoji svatbu, která bude v listopadu někdy... Tak vás všechny zvu. Co jsem ještě udělala...? Jo, zkoukla 8 dílů Čarodějek - ne že bych je neznala totálně moc zpaměti, ale nevadí. Vypila sem už 6 hrnků čaje a teď slyším taťku jak se ptá mámi, jestli mi nemá udělat cibulovej čaj.

Pily jste to někdy? To je vážně humus, to ste ještě nezažili... To už se radši budu takhle kousat nudou ještě několik dní. Ale víte co je nejhorší? Moje nemoc je vždy nejvíc nesnesitelná tak kolem 3-4 dne a já mám teprve první... Takže asi super duper umřu...

Žádné komentáře:

Okomentovat