úterý 3. listopadu 2009

Uplynulé dny...

... jsem si náramně užila..

Čtyři krásné dny v Lodnýně, čemuž prostě nejde nic vytknout a pak super čtyři dny v Čechách!

Za které vám všem děkuju..

Jedinou chybičkou bylo, že jsem se zase musela vrátit do reality - DO ANGLIE!

Cesta sem byla šílená, déle trvá dostat se z Londýna do Birminghamu než z Čech do Anglie - hrozný...

No, včera jsem byla ve škole, kde byla stejně příšerná nuda jako vždycky..

A dneska ráno jsem se probudila, koukla z okna a zjistila, že strávim den v postely, protože do takovýho deště bych vážně nevyhnala ani toho psa.
Pak jsem si uvařila vajíčkovou polívku, prošla se do Lidlu pro Nutellu na večer a zpátky, vrátila se, šla běhat s Neele - jsem na sebe hrdá (ve čtvrtek jdeme znovu) a teď ležím a koukám Ulici a přemýšlím, co budu dělat zítra... Možná že půjdu běhat dokonce i sama...

1 komentář:

  1. To čo? Ty si nejak ožila s tým behaním... :) To musí byt riadna nuda v tom Grejt Britansku... :) Pošlem ti tréningový plán ??? :):):) RB

    OdpovědětVymazat