pátek 23. října 2009

A zase ja!

Tak si tu tak sedim na moji tri hodinove sekci Film Studies, kdy cele ty tri hodiny sedime v knihovne. Mela bych sledovat Sin City po stopate ale moc se mi do toho nechce. Tak co kdybych radsi prispela necim ze sveho zivota zase tady?

Co mi Anglie dala a vzala, co jsem ocekavala a nalezla ci nenalezla?

Ja popravde ani nevim. Prijela jsem do Anglie s ocekavanim super bezvadnyho roku, na ktery jen tak v zivote nezapomenu. A je to pravda, nezapomenu...

Anglie je fajn, hezka, super... Ale zit tu? To proste nejde... Anglicani jsou stejne hloupy jako Amici, jezdi na blby strane, jedi divny jidlo... Btw, moje postrehy o rozdilech?

Auta - jezdi na blbe strane a v zasade jezdit vubec neumi, jezdi jako prasata a to je teda dost tezke, kdyz si vezmeme, ze Anglie je jedna velka dopravni zacpa
Jidlo - je proste nepozivatelne... Obcas mam pocit ze i typicke americke fastfoody jsou poanglictene a nelze v nich jist... Nechapu proto, proc jsou nekteri Anglicane tak tlusti?
Zivot - je pro Anglicani proste nuda... Nebo alespon lidi meho veku... Rano vstanou, jdou do skoly, ze skoly domu a zase spat! Co je tohle za zivot? Kdysi jsem se par mych spoluzaku zeptala, jestli by nekam po skole nesli - no koukali na me, jak kdybych se nekde prastila do hlavy...
Pivo - strasne sem o tom chtela neco napsa, jen bohuzel ... Anglicke pivo jsem nikdy neochutnala (ani Guinesse), takze smula...
Autobusy - jsou dvoupatrove, spinave a proste divne... Ani vam to nehlasi kde jste, takze v zasade vubec netusite kde vystoupit... No co je tohle za system?
Skolstvi - je tu jeste vic na hovno nez v Cechach... Delaji tri predmety, coz uznejme je totalni nic... Ve chvili, kdy jim sdelite, ze u vas v Cechach delate rpedmetu trinact, koukaji na vas jako na Supermana... Sakra, jak jen to mi vsichni v Cechach zvladame?

No uz me nebavi ani psat, mam posledni pulhodinku nic nedelani, pak hodka a pul ze skoly a pak me ceka 9 dni naprosteho nic nedelani...

Tedy ctyri dny v Londyne se vsema mejma Exchange zlatickama a potom huraaaa, cekejte me Cechy zlate, Cechy mile, cekejte... Dyt ono se vam to vyplati...

(BTW. Kdyby tu byl nekdo, kdo by byl schopen neco provest moji "rovnatkarce" abych tam nemusela - smele do toho)

1 komentář: