čtvrtek 8. října 2009

Nový začátek

Tak je tu nový měsíc a s tím moje nová éra :)

V sobotu se stěhuju do nové rodiny - k Neele...

Jen pro ujasnění... Je to ta nejlepší holka z Německa jakou sem kdy potkala a to těch Němců bylo na kempu dost. Je s ní největší prdel, je nejvíc milá, ví o čem mluví když mluví Anglicky... A stěhuju se do její rodiny... Rodina obsahuje hostmum Maureene, která je z Jamajky, což je nejvíc cool...

Aby toho nebylo málo, měním školu, takže se nebudu nudit čtyři dny v týdnu jako do teď... Ty lidi sou tam strašně v pohodě a dokonce jeden Slovák! Vochochou!

Takže prostě začíná Anglie! A tentokrát ta pravá Anglie!

Jinak dnešek byl víc jak super :D Nejdřív botanická zahrada... V životě bych nevěřila, že tam může bejt tolik srandy... Pak pár hodinek s Neele a Kimem ve Starbucksu... Jestli vedle těchhle dvou přežiju rok a nestane se ze mě magor, jsem dobrá... A pak kino s klukama... Nikdy nechtějte vidět film Fame... Ale přejte si zažít takovej den, jakej sem zažila já, protože to teprve stojí za to!

BTW... Dneska jsem jedla svoje první Fish and Chips a je to bombový!

3 komentáře:

  1. WAW!!! Tak konecne som citala s usmevom na tvari! SUPER! TESIM SA, ZE TA NOVA RODINA VYSLA A PRAJEM, ABY SI SI TU ANGLIU ZACALA KONECNE UZIVAT! :) M.

    OdpovědětVymazat
  2. A Neele je riadna symposka ... asi s nou bude viacej srandy ako s Linou :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně... :-) Hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat