úterý 24. listopadu 2009

Noční hrátky

...

už mě to začíná unavovat. Být celé noci vzhůru, protože jsem celý den před tím prospala a další den zase prospat, protože jsem byla celou noc vzhůru. Ani na netu nikdo není, když se rozhodnu ve čtyři ráno že si chci s někym pokecat.

Jsem na sebe vážně zvědavá, jak já v září nastoupim zpátky do školy a budu vstávat 5x týdně v 6:30, to mě asi odvezou jako. Jinak už jen nějakých 21 dní a jede se do Londýna - přesně tři týdny - no nezní to nádherně? A pak tři týdny "něčehodělání", víte jak já si to užiju?

Jinak dneska jsem koukala Pianistu - perfektní film... To mě napadlo, že ho musim doplnit do rubriky zkouknutejch filmů - tak sbohem <3

1 komentář:

  1. Pianista je aj podľa mňa výborný film. Máš dobrý vkus, čo ma neprekvapuje, ale mi to mastí dušičku tak preto to...:)RB

    OdpovědětVymazat