pondělí 30. listopadu 2009

14 dní a hurá na věc

Už je to jenom 14 dní a jedu do Londýna, pak krásně domů. Ježiš, jsem z domova přesně měsíc a už se mi taaaak hrozně stýská! Co mě to napadlo, odject si na rok pryč. Všechno je v Čechách vzhůru nohama, nebo alespoň já to tak vidím.

A 19.ledna to bude přesně za polovinou mého pobytu tady. Teda, klidně bych uvítala i dřív, chápete, ale prostě... Asi hold budu muset bejt silná holka a celou tu hrůzu tady přetrpět.

Dneska zkouknuty dvě Katherine Heigl, tak jdeme na Emmu Watson...

3 komentáře:

  1. Tééééda! Musím říct, že se mi Tvoje stránky moc líbí!! Jsou vkusné a ještě k tomu poutavě píšeš a jmenuješ se stejně jako já :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. jinak kdyby si se chtěla podívat na můj web tak ten je: http://viki-rozy.blog.cz/ ;)

    OdpovědětVymazat