čtvrtek 24. září 2009

Nostalgie

Kdo že tu ještě nikdy neslyšel o stránce HOCZ.org?

Správně, všichni, tak se mi to líbí...

Včera jsem tam nostalgicky zavítala, ani nevím proč... A pak několik hodin do noci vzpomínala, skoro jako počítání oveček..

Kdysi na začátku, jsem tam přišla, jako jedenáctiletá holka donucená do toho svou starší sestrou... Chvilka keců, lží a tajností a bylo to... Stal se ze mě závislák na RPG... Potkala jsem tam svoji milovanou Aničku (teda nejenom tam, všichni víme že my dvě jsme si souzeny :-*) a spoustu dalších zajímavých lidí...

Docela jsem srdcem přilnula ke své postavě - Clair... Když bylo nejhůř, žila jsem její život, ne svůj.. Usazená u počítače, celé dny... A bavilo mě to... Potkala jsem spoustu zajímavých lidí, velkou spoustu... S některými jsem se hádala, s některými vycházela dobře a s některými víc než dobře... Ubíralo mi to spoustu energie, ale zároveň mě to totálně nabíjelo!

Bavilo mě rozvíjet moji postavu, trávila sem hodiny na tvoření podrobného životopisu a bylo to fajn... Jenže pak přišla doba, kdy sem si řekla, že by bylo možná dobré začít žít pořádný život... Reálný život a s HOCZ jsem sekla...

A teď padla nostalgie a docela ráda bych se s těmi lidmi dala zase aspoň částečně dohromady :)

A co o mně napsali?

Tenhle prcek mě stále nepřestává překvapovat. Je to jedna z na svůj věk zcela vyjímečných osobností a zároveň jedna z nejsympatičtějších holek, které znám. Výborně si s ní člověk pokecá, je zábavná, avšak dá se s ní pohodlně povídat seriózně i o vážných tématech. Zkrátka na ní nedám dopustit.

Vzdálené příbuzenstvo aneb má zástupkyně. Clair byla po dlouhou dobu mým nejbližším kolegou mezi profesory a nebýt její nikdy nemizící podpory a trefných poznámek, kdo ví, zda bych tu ještě byl. Za dob jejího zástupcování - to pro mě byly zlaté časy tady na HOCZ

Přemýšlím, jestli jsi andělem a nebo drakem, nebo jestli dokážeš být pouze člověkem. Tvá nevyspitatelnost bývá občas ubíjející, avšak zajímavá. Každý den je jiný a do jediného nejdu s tím, že vím, jaké to s tebou bude. Mám tě rád Viki..

holka s ostrými lokty, dospělými názory a sympatickým temperamentem ^^

Kolegyně Clair. Strašně sympatická puberťačka, schopná smát se úplně všemu. ALE mývám dojem, že je v jádru značně psychicky vyspělá a na tu pubertu si jen hraje. Má svůj vlastní rozum, vlastní názor a je vždy připravena ho hájit proti všem.

1 komentář:

  1. Ahoj krtko:). Hlcem každé tvoje slovo a som veľmi šťastný, že po dlhej dobe je mi opäť dovolené silami tohto vesmíru vedieť o tvojich pocitoch, názoroch a videní tohto sveta. Bavím sa ako spoznávaš svet...budem rád ak mi osud dovolí tvoje slová aj počúvať tvárou v tvár a "nie len " čítať...RB

    OdpovědětVymazat