středa 23. září 2009

23.9.2009

Vstala jsem něco mezi jedenáctou až dvanáctou po krásných osmi hodinách spánku... Nějak se mi večer nedařilo usnout, do dvou jsem byla na Skypu s vyvoleným a pak hodinu dělala píčoviny - jak jinak...
Vstala jsem, zapla počítač ostatně jako každý volný den okamžitě po probuzení a chviličku si na něm hrála... Brouzdala po netu a tak... Ve chvíli kdy přišel čas na snídani, jsem zjistila že není máslo ani nic co bych si mohla napatlat na chleba a tak jsem se na to jednoduše vykašlala a usedla zase k počítači...
Ve tři jsme se měli s Linou sejít ve městě a jít koupit lístky do Bristolu a do Londýna... Už ve třičtvrtě jsem stále "U Bejka" (takový krásný býk před obchodním centrem, kterého moje "sestra" neustále nazývá kráva)... Tak si tak čekám, čekám a čekám... Ve čtvrt na dvě mi došla trpělivost a volala jsem jí kde je... Sdělila mi že právě odchází ze školy a bude tam tak za hodinku.. Že ale nemůže do Bristolu, protože mají v sobotu nějakou akci ve škole... Ok... Nasraná ale přeci jsem teda šla pro lístky sama...
Chvilka hledání jako ostatně pokaždé když se snažím v tomhle městě zorientovat a uuuu - konečně autobusové nádraží... Koupila jsem si tedy za 21 liber zpáteční lístek do Bristolu na tuto sobotu a za 29 liber zpáteční lístek do Londýna na příští měsíc... A co to nevidím? Slevová karta na autobusy pro studenty... 30%? To je tady něco, ty autobusy jsou fakt drahý jak kráva... Šla jsem si tedy pro folmulář a zjistila, že musím mít razítko školy... Fajn!
Už byli skoro čtyři, tak jsem šla čekat na Linu opět před Bull Ring... čekám a čekám... Po dvaceti minutách mého čekání se ke mně přikvádrovala partička čtyř lidí... Takovej načančanej klučina (později zjištěno že gay) se mě ptal proč furt čekám a na koho že čekám a že když je ta holka teda moje rodina, proč mě nechává čekat :D Od děvčete jsem se dozvěděla že mám sexy americkej akcent ale že už ho trošku míchám se zdejším (jen to prosím ne)...
Po chvíli zase odešli a já se vysrala na Linu a jela jsem si do školy pro razítko na ten formulář, s tím že když mi bude přát štěstí, do hodinky jsem zpátky... Ve škole všechno v pohodě, žádný debilní dotazy ani žádné čekání... Na cestě zpátky na stanici procházím si takhle kolem Bull Ring a koho pak to nevidím? Moje "sestřička" tam stojí a vyděšeně kouká kolem sebe... Vzala jsem jí teda s sebou a šupem zpátky na stanici...
Koupili jsme lístky do Londýna, vyřídili moji slevovou kartičku za deset liber (proč mě to nenapadlo před koupí mých lístků?) a já potkala bandičku čtyř čechů ve věku mezi 30 a 40 let :D Bylo fajný zase si naživo pokecat s někým česky... Ve chvíli kdy po mě jeden začal požadovat telefonní číslo (žádný úchyl, bral to s humorem), radši jsme odešli...
Cesta zpátky trvala na rozdíl od obvyklých 20 minut hodinu a 10... To jsou tady ty večerní zácpy...

Tak a teď jsem doma, napapaná a jdu čekat na Skypu na mého vyvoleného, abych pozjišťovala co a jak v sobotu :D

See ya
xxx

4 komentáře:

  1. Máš vynikajúci cit pre slovo. Píšeš výborným spôsobom. Veľmi dobre sa mi to čítalo. Mám s teba obrovskú radosť. Myslím si, že máš talent na písanie. Rád si kúpim tvoju prvú knižku a aj tie ostatné, ak sa na to dáš...RB

    OdpovědětVymazat
  2. Nemyslim si že by to došlo až na pisanie :) Ja radšej budem učit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám jednu, dnes je už babka, najprv učila potom písala...síce najprv len do novín, ale neskôr aj poviedky a možno napíše na koniec aj knižku...čas ukáže...:)RB

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, aj na babku som pomyslela, ked som si to citala... Uvidime co zo mna raz bude :)

    OdpovědětVymazat