čtvrtek 24. září 2009

24.9.2009

Tak a je za mnou skoro další den - paráda...

Dneska jsem si vstala krásně v osm hodin ráno (neumím si představit jak si zpátky v Čechách budu zvykat na to časné vstávání 5x v týdnu) a po desíti minutách od probuzení vyrazila z domu...

Do školy jsem si udělal krásnou ranní procházku do školy... A sakra! Celá ta zatracená louka byla orosená jak pravá "Orosená odměna", jenže tohle teda vážně odměna nebyla. První přízemní mrazík a já zrovna musím vyrazit v těch nejplátěnějších botkách a pouhém tričíču, vážně krásný start do nového dne... Než jsem teda došla do školy, byla jsem již celá promáčená od hlavy až k patě, ono na tom že věci vsakují vodu odspodu nahoru něco bude...

První tři hodiny Comms and Culture - nuda v Brně! Vážně tam bereme kraviny, které musí z hlavy vědět každý... Jediná zajímavost? 65% vaší celé komunikace zpočívá na non-verbálním komunikování...

Zasloužená hodinka volna, kdy mi stačilo deset minut na ubohý sendvič (jak já se těším zpátky do hnusných školních jídelen) a dalších 50 minut jsem strávila přepisováním zápisků - domácí práce tudíž bude nulová)... Následovala hodina a půl Anglické Literatury, kdy jsme zase probírali Carol Ann Duffy... Dnešní básnička byla fakt "ru(b)bish", jak řekla Louise...

Měla nás čekat hodinu a půl Tutorials (třídnická hodina?), ale Sharoon se s náma nechtěla vykecávat moc dlouho a po půl hodině sme byli propuštěni...

Tak už jenom obídek v Subwayi a otravuji zase tady...

See ya
xxx

Žádné komentáře:

Okomentovat