neděle 7. září 2008

Všechno je jinak :)

Všechno se změnilo, všcehno je jinak, nic neni při starym... A při tom furt a stále všem kolem tvrdím "Nic nového"... Matěj odjel do Ameriky, doufám že si tam ten rok užije a dál se o něm zmiňovat nehodlám. Je tam a ne tady a tím to pro mě veřejně končí. Svůj vnitřní neklid z jeho odjzedu si raději nechám pro sebe pokud dovolíte.

Andulka se konečně vrátila z Francie, už je tu dva měsíce, strávili jsme spolu skoro celé prázdniny a ještě furt mi neleze krkem, docela divné že? To se jen tak běžně nestává.

Káťa se zamilovala do nějakého cizáka z Anděla - Karla. Bůh ví co je zač, do seznamování se nějak nehrne.

Tomáš a Matouš už nejsou s náma ve třídě, za to přišli dva nový kluci... Adam a Petr, no pokud je znáte, udělejte si obrázek sami, pokud ne, řeknu vám že fakt stojí za to je znát :)

Andulka mě seznámila s nějakýma lidma z Keplera. Musím říct že teda Willík vážně jede :D Asi že magor XD (Nic proti...)

Konečně sem jinak asi po tejdnu z Prahy doma, ačkoliv je to fakt nechutný cestování, musim říct, že je to docela úleva bejt ve svym a sama...

Jinak začla sempracovat v mekáči... Vůbec to neni tak hrozný jak všichni říkaj, pracujou tam v pohodě lidi, takže je celý směny prdel. Akorát teda už i po tý šestihodinový směně nohy bolejí jak kráva a druhej den se ne a ne pohnout.

Mám taky novej notebook, je menší, lehčí a hezčí... Takovej bílej, pěknej...

Jinak teď pracuju úterý a čtvrtek a ve středu razim na táborovej sraz, v sobotu se asi uvidim s Bladerem (snad mi to vyjde) a pak v neděli zase do práce... No neni to vopruz? Mimochodem, v úterý bych už měla bejt rozhodnutá kolik toho chci další týden namakat, neporadíte někdo?

Každopádně doufám že všichni víte o tom že naši kluci hrajou 7.10.2008 v JetKlubu .... :-*

3 komentáře:

  1. V jakym Macu děláš? Na kase nebo v kuchyni? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám že jsi taky něoc konečně napsala, už jsem pomalu přestávala chodit...:-)
    A ujisti mě, že Keplerák se nerovná šprt :D :D

    OdpovědětVymazat