čtvrtek 25. září 2008

Rozveselení, záblesk samoty zmizel

Tak jo, prohrabávala sem se blogem... To víte, informatika ve čtvrtek ráno, kdo by se nenudil, že? je to naprostý zabíjení času, úplně o ničem, zatím jsem se tady nenaučila nic nového co bych jindy v životě využila... jakožto budoucí profesorka dějepisu a angličtiny moc práci s počítačem na profesionální úrovni potřebovat nebudu, ale tak proč neudělat informatikáři radost a nechodit sem? Ne... Žádný záškoláctví už nebude, dyť já mám bejt letos přece slušná holka... A řekla bych že i docela jsem... Ale abych se vrátila k tomu co jsem chtěla původně..
Pročítala jsem si teda svůj blog... a někdy v březnu tam mám článek o tom, že už budu věrná a nebudu flirtovat... prý od nového roku nikdy... A zkusit vážný vztah? Ježiš já byla buď naivní nebo blbá, ale jak já mám přestat flirtovat... Lidi co mě znají musí uznat že u mně je nějaké takové prohlášení naprostou lží hned od začátku a je to pravda...
Jenže s těma vážnejma vztahama? Já si za těch osm měsíců s Matějem prostě zvykla... Zvykla že někoho mám, že mi vždycky někdo pomůže, obejme mě, políbí... A co teď? Že by další vážný vztah? myslíte si že já bych byla něčeho podobného schopná podruhé? Nebo jen já mám pocit že jsem zkažená až do morku kosti a Matěj byl jen výjimka potvrzující pravidlo...Ale vyjímka na celej život... (Všimněte si že slovo vy/ýji/ímka mám napsáno dvakrát jinak... To proto že nevím jak se to píše, tak aby se jako někdo neurazil že neumím pravopis)...

3 komentáře:

  1. správně je to "výjimka"...no ale...to teď asi slyšet nepotřebuješ..

    OdpovědětVymazat
  2. Ale jo, pročby ne? To nebyl depkařskej post, to měl být záchvat šílený nudy na informatice!

    OdpovědětVymazat
  3. aha :D tak to jsem si zas jednou něco blbě vyložil nebo přečet...no to je jedno :D

    OdpovědětVymazat