pondělí 22. září 2008

KUBÍÍÍÍÍÍÍK!

Tak jo, slibuju že dneska poslední věc... Ono tenhle blog je tak nějak z části udržovanej kvůli mojí lásce Kubíkovi, aby měl po večerech co číst, přece ho nenechám se nudit, ne? Tak abych tak nějak někde začla...

Kubík je můj spolužák ze školy, z gymplu, tak nějak už čtyři a čtvrt roku jeden z těch nejlepšch blízkých co tam mám... Nejen tam, ale všude kolem. Je to takovej... Řešitel... Seznam... Všechno vyřeší a všechno zná a všechno hrozně zveličuje a zkresluje :P Ale stejně, ať už je jakej je, je to moje zlatíčko i když se do něj navážim co jen to jde... Kubíku, nechci bejt jedna z těch pipinek co všechny lovískujou a mucinkujou, ale Kubo, Kubíku... Tebe zbožňuju :-*
Posted by Picasa

4 komentáře:

  1. 'lovískujou' je nádherně vystihnutý slovo :D

    Jinak zlatí, koukám, že doháníš postama to, co jsi v minulých sto letech prošvihla, takže z toho vyvozuji že máš nějakej pořádnej internet :-) Tak ne že se z tebe stane zase počítačovej magor...:D

    Posílám velkou pusu a doufám, že se brzo uvidíme..

    A Kubu mám samozřejmě taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuba (když se Tomáš Jančar na Klámě pozvracel a ty jsi zhnuseně odběhla): "neboj, Viki, to se vyřeší..." :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hele internet furt nic, akorát sem byla na víkend doma, takže internet tam...

    OdpovědětVymazat
  4. ach...děkuju mmooc...až budu někdy v příštim životě emo tak si tohle přečtu a už mi bude líp:-)....vážim si toho...já tebe taky moc mucinkuju...seš ten nejlepší člověk(holka) co si člověk může přát...mám tě moc rád:-*

    OdpovědětVymazat