čtvrtek 25. září 2008

Samota?

Tak jo, mám toho plný zuby, plný kecky... Až po krk... Chápete, ne? Můj drahý je na rok v Americe... Jde tomu říkat vztah? Pochybuju, ani omylem... To není vztah, je to mučení... Tak co si najít náhradu? Nejde to... Už si vůbec nevěřím tak jak jsem si věřívala... Stačilo na někoho mrknout a už byl můj... A teď? Bojím se na někoho mrkat, bojím... Co když mě odmítne? A co když nebude tak dobrý jako můj Matýsek? Nebude, to vím... Nikdo už nebude... První láska je ta největší a nikdy nevymizí...
Jenže já sama být neumím, nejde to... Nikdy sem sama nebyla... vždycky rozmazlovaná... Asi si mně kluci moc zhýčkali a teď tím trpím... Všude kolem šťastné páry... Kačenka si našla Karla, je s ním šťastná... A co já? Jsem sama a je to prostě zvláštní... Já byla ta co nemohla s Kačkou ven, protože jsem byla s klukem... Byla jsem to já, ne ona...
Asi jsem hnusná, zlá a závistivá, ale žárlím... Ano žárlím a vadí mi to... A poslední zoufalí výkřik? POTŘEBUJU LÁSKU!

Žádné komentáře:

Okomentovat