středa 28. dubna 2010

Londýn, manžel, Praha

Tak jsem dneska byla na výletě v Londýně... To víte, takové to velké hlavní město té Velké Británie.

A na něco jsem přišla...

Bylo by hrozně fajn se tam na chviličku nastěhovat. Jen tak, flákat se a stát se Londýňankou (nějak mě to láká víc než všechny ostatní holky stát se Pařížankou).... Tak jsem si vymyslela plán...

Jednou (když budu ještě stále mladá, ale dosti stará na to abych to udělala), se odstěhuju na měsíc do Londýna... Během toho měsíce si tam najdu manžela. Jen tak nenápadně ve Starbucksu (kde jinde?) potkám mladého, pohledného, inteligentního a bohatého chlápka v krásném obleku. Hned se do mě zamiluje a okamžitě si mě vezme. Jelikož ruka osudu zasáhne, můj novomanžel dostane nabídku založit a vést pobočku té firmy ve které tak úspěšně pracoval kde? No ano... V Praze! A tak se spolu vydáme do Prahy. Mladí. Zamilovaní. A bohatí!

3 komentáře:

  1. Hej, dost podobný plán mám já! Stejně nevím, co všichni vidí na Paříži. Podle mě tam všichni smrdí.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda.Budu mít šváru Angličana :-)

    OdpovědětVymazat