čtvrtek 3. dubna 2008

Láska


Tak jsem se rozhodla že po 124dnech mého vztahu s Matějem by si konečně zasloužil alespoň fotečku tady :)

Abych to tak nějak schrnula... Asi sem se prostě vážně zamilovala... Většina z vás zná moji povahu, podvádim na každym rohu a tak... Jenže... Zjistila sem že ačkoliv to dělám furt, je to takové... Podvádění bez citů. Podvádění ze zvyku... Rozhodně už to není jako kdysi, že bych potřebovala cítit něčí náklonost, tak se k někomu prostě uchýlila.

S Matějem sem šťastná a tak nějak... Zamilovaná...
Tak mi to kurňa jednou přejte, ať mám alespoň pocit že svět kolem mě se jen tak nespykl...

Ale stejně, chápete to? Čtyři a půl měsíce... Vrauuu...


(Mimochodem, přišla jsem na takový zajímavý poznatek, že ačkoliv nám to spolu někdy neklape, bez něj by to bylo ještě horší :-*)

2 komentáře:

  1. Já ti to přejuuuu :D A 4 a půl měsíce je prostě peklo. Hustý...hehe.
    Jinak, ve středu pro tebe na letiště jedou naši, ty určitě poznáš, jeslti ne, můžu ti po icq poslat jejich fotku nebo tak. Já mám totiž angličtinu
    Ve čtvrtek nejdu (pro tebe!) do školy a uvidíme co budeme provádět...moc se na tebe těším :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Zlatko, ta fotka by docela bodla, akorát se na ICQ moc nevídáme, tak spíš na mejla (SlaninkaBubu@seznam.cz - kdybys ho náhodou neměla). Já vaše nikdy neviděla :D

    OdpovědětVymazat