středa 23. ledna 2008

Jak je ten svět bláznivej

Všichni šílí, všichni všude šílí... Neustále vidíte někoho někam pospíchat, běžet.... I ty staré babičky utíkají jen proto, aby stihly ty pitomé tramvaje i přesto, že další jede za 5 minut.

Svět se prostě zbláznil!

Každý z nás se snaží dělat všechno ještě lépe než to udělal kdysi. Nepříjde vám že kdyby to šlo, staří lidé by byli přímo geniální? A oni nejsou... Jen co se dostanou do věku, kdy by se za geniální po svých životních zkušenostech mohli označit, příjde ztráta paměti, krátkozrakost... Zvláštní...

Chybami se člověk učí. Hmmm, ale jen vlastními, všimli jste si? Kdy jste se poučili na chybách někoho jiného? Já se přiznám, že jsem se ještě nikdy takhle nepoučila. Co mě je do chyb druhých? A zase, není to prostě zvláštní...? Proč to tak je?

Tenhle článek je vlastně úplně o ničem, jen se mi prostě v hlavě tohle všechno začlo honit, tak jsem to chtěla trošku odventilovat.

4 komentáře:

  1. Zrovna dneska, nějaká starší histerická paní v autobuse začala, že máme jezdit školníma autobusama a nezaplňovat normální dopravu... Tak jsem si na tenhle článek vzpoměla.

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, to jo no... Ale důchodcovský pro ně nemaj.

    OdpovědětVymazat
  3. Ono by úplně stačilo, kdyby jezdili až po osmé, když už budou všichni v práci nebo ve škole...ale chápu, že slevy v Kauflandu nemůžou dospat...

    OdpovědětVymazat
  4. Njn, tady u nás jezděj autobusem v pět do Prahy otravovat svoje příbuzný a v pět odpoledne zase zpátky.

    OdpovědětVymazat